Organizacija „Music Art Project“ (MAP) u saradnji sa, Gradskom opštinom Vračar i UNICEF-om u Srbiji organizovala je u subotu 13. aprila, u velikoj sali Opštine Vračar, celodnevni besplatan master klas sa internacionalnom El Sistema ekspertkinjom Fransis Galjardi iz Venecuele. Ovom prilikom, ona je držala obuku za muzičke pedagoge koji žele da unaprede svoja metodološka znanja i prilagode ih radu sa decom iz osetljivih društvenih grupa.
Na početku ovog događaja, prisutne je pozdravio Mihailo Grupković predsednik skupštine Opštine Vračar, sledećim rečima: ,,Na veliko zadovoljstvo svih partnera, nastavak saradnje Music Art Project-a i Opštine Vračar kroz tromesečni projekat „Vračar u ritmu sveta“ podrazumeva uključenje u ovakve specijalizovane obuke pedagoga iz osnovnih škola sa teritorije Vračara, kako bi se oni upoznali sa El Sistema metodologijom učenja, koju je UNESKO proglasio najuspešnijom socijalno-inkluzivnom metodologijom ikada sprovođenom u svetu. Primarna ciljna grupa ovog projekta su deca sa teritorije Opštine Vračar koja su u sistemu muzičkog i osnovnog obrazovanja, kao i deca na marginama društva budući da ona teže ostvaruju pravo na obrazovanje i razvoj, a na njih se El sistema metodologija naročito odnosi.“
Projekat „Vračar u ritmu sveta“ će nakon specijalnih obuka za nastavnike pružiti vračarskim školarcima mogućnost da učestvuju u interatkivnim muzičkim radionicama po El Sistema metodologiji, a potom i na muzičkom kampu, koji će početkom maja okupiti oko 150 dece iz svih krajeva Srbije koja će se predstaviti na završnom koncertu povodom Dana Evrope 9. maja u Kombank dvorani. Nakon koncerta „Muzika nade“ u okviru Dana Evrope, vračarci će imati prilike da čuju ove mališane na pop-up nastupima na do sada nedovoljno iskorišćenim uličnim koncertnim prostorima širom Vračara s’ ciljem približavanja muzike široj publici i zajednici.
Udruženje muzičke umetnosti „Music Art Project“ organizovalo je februara meseca prvi master klas u sklopu projekta “Muzika za društvene promene”, koji se realizuje u saradnji sa UNICEF-om u Srbiji, Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i drugim partnerima. Projekat je deo šire inicijative čiji je cilj kreiranje modela za uključivanje dece, koja su van sistema obrazovanja ili se obrazuju u segregisanim okruženjima, u redovno obrazovanje i usmeren je na podršku socijalnoj inkluziji i razvijanju vršnjačke podrške.