Pravo na obrazovanje počinje sa pravom svakog deteta na pristup kvalitetnom predškolskom vaspitanju i obrazovanju. Pravi primer toga je Predškolska ustanova Vračar, koja je danas, u svečanoj sali Gradske opštine Vračar, održala simpozijum 14. Dani predškolaca Vračara.
Vaspitnim radnicima podršku su pružili predsednik Opštine akademik prof. dr Milan A. Nedeljković, pomoćnik ministra prosvete za predškolsko i osnovno vaspitanje i obrazovanje Milan Pašić, pomoćnik ministra za međunarodnu saradnju i evropske integracije Aleksandar Jović, sekretar Sekretarijata za obrazovanjei dečiju zaštitu Nenad Radić sa saradnicima, predsednik Upravnog odbora dr Goran Bojović, predstavnici Udruženja medicinskih sestara PU Srbije, Zavoda za unapređenje vaspitanja i obrazovanja, članovi Veća Gradske opštine Vračar Biljana Rakić, Dragi Lukić, Marko Ivetić, pomoćnik predsednika Opštine Kosta Malović i šef Kabineta Nikola Jelenković, rukovodioci vračarskih vrtića, stručni saradnici i zaposleni u PU Vračar.
„Kao predsednik Gradske opštine Vračar osećam zadovoljstvo što učestvujem i što podržavamo ovaj skup, autentičan za Predškolsku ustanovu Vračar, sa vizijom da afirmiše ključne vrednosti predškolskog vaspitanja i obrazovanja. Ovakav vid usavršavanja promoviše podizanje nivoa svesti o važnosti svakog deteta i njegovoj dobrobiti. Kroz saradnju sa direktorkom PU Vračar, gospođom Jelenom Jelenić Janković, ostvaruju se izvanredni rezultati kojima se podiže nivo kvaliteta ustanove. Opština Vračar je uvek tu da pomogne umrežavanje, nove projekte i razvojne potencijale ove ustanove. Jedna od uspešnih realizacija naše saradnje, svakako je, i otvaranje vrtića „Vračarac“ pod okriljem Opštine Vračar. Za kraj, svim učesnicima skupa želim uspešan, sadržajan i kreativan rad, sa ishodima koji pomeraju granice, uvek napred, sa novom snagom ka boljoj budućnosti“, rekao je u svom obraćanju predsednik Opštine.
Jelena Jelenić Janković, direktorka PU Vračar, istakla je važnost i nužnost saradnje Opštine i predškolskih ustanova, zahvalna što je ta meusobna saradnja uvek na visokom nivou, jer obe institucije prepoznaju značaj predškolskog uzrasta u razvoju deteta i njegovih veština za celoživotno učenje, kao što su samopuzdanje, otvorenost, radoznalost, upornost i kreativnost.
I u budućem periodu radićemo na jačanju sistema predškolskog vaspitanja i obrazovanja, nadovezujući se na dosadašnje ostvarene rezultate, kroz „Vračarsku formulu“ – Zajednica učenja jednaka je proizvodu pređenog puta i stečenog iskustva.