A A A

Poklon paketići za učenike škole „n.h. Dušan Dugalić“

ПОКЛОН ПАКЕТИЋИ ЗА УЧЕНИКЕ ШКОЛЕ „Н.Х. ДУШАН ДУГАЛИЋ“

10 јан 2020

Поводом новогодишњих и божићних празника, председник Градске општине Врачар проф. др Милан А. Недељковић посетио је ученике Основне школе “Н.Х. Душан Дугалић” и том приликом их даривао поклон пакетићима. Подели пакетића присуствовали су и: председник Скупштине Градске општине Врачар Михаило Групковић, члан Већа Биљана Ракић и и председник одборничке групе “Александар Вучић – Србија побеђује” др Угљеша Мрдић. У име Храма Светог Саве подели пакетића присуствовао је и отац Далибор.

У оквиру празничне манифестације „Божићно сеоце код Храма“ ове године се по први пут реализује хуманитарна акција „Божићно сеоце дарује“, током које Храм Светог Саве уз помоћ пријатеља – Градске општине Врачар и компаније „Соко Штарк“ поклања пакетиће најмлађима и онима којима је помоћ најпотребнија.

„Данас смо поделили свим ученицима школе пакетиће, обрадовали смо их и дружили се са њима. Ми из Општине често посећујемо ову школу и празници су добар повод за дружење и разговор са децом. Ову посету смо истовремено искористили и како би нам директор школе пренео шта је Школи потребно, како бисмо у наредном периоду то обезбедили“, изјавио је председник Недељковић и подсетио да је Општина Врачар организовала многобројне хуманитарне акције како би прикупила додатна средства за опремање школе.

Иако Општина Врачар нема директну надлежност над остваривањем социјалних права, низом активности помаже најугроженије суграђане којима је помоћ и подршка потребна, а нарочито децу са сметњама у развоју. Представници општинског руководства годинама обезбеђују ученицима Основне школе “Н.Х. Душан Дугалић” бесплатан превоз, уџбенике, школски прибор, бесплатне излете и пригодне поклоне за верске и државне празнике.

Основна школа “НХ. Душан Дугалић” основана је 1961. године. Данас се у њој образује и васпитава око 100 ученика са сметњама у менталном развоју – сложене сметње у развоју, ученици са аутизмом, Дауновим синдромом и са додатним здравственим тешкоћама. Програми рада су прилагођени индивидуалним способностима и потребама ученика примењујући: реедукативни метод, рад у пару, радионичарски рад, рад са асисистивним технологијама као и рад у сензорној соби.