У оквиру прве Недеље људских права на Врачару, у свечаној сали Градске општине Врачар, у четвртак 21. децембра 2017. године, уручене су награде за најбоље литерарне радове ученицима врачарских основних школа на теме везане за људска права. Награђени ученици су добили USB меморију, POWER BANK уређаје и BLUETOOTH бежичне звучнике.
Ученике је поздравио Михаило Групковић, председник Скупштине Градске општине Врачар и изразио задовољство што су се ученици одазвали на конкурс и у радовима изразили мисли, осећања и погледе на свет. „Међународни дан људских права треба да нас подсети да смо сви рођени једнаки и да треба да имамо иста права, што нам гарантује и Универзална декларација о људским правима. Нажалост, данас деца немају једнака права свуда у свету, што сте и ви децо приметили, као и да постоји дискриминација и непоштовање различитости у друштву у коме живимо“, истакао је Групковић. Заједно са чланицом жирија која је прегледла све пристигле радове, списатељицом Лидијом Ћирић, Михаило Групковић је уручио награде за прозне радове ученицима и то: за прво место Мии Недић, ученици ОШ „НХ Синиша Николајевић“, за друго место Дуњи Тодоровић, ученици ОШ „Краљ Петар II Карађорђевић“ и за треће место Марчелу Антонионију, ученику ОШ „НХ Синиша Николајевић“, као и за поезију: за прво место Софији Паковић, ученици ОШ „Краљ Петар II Карађорђевић“, за друго место Емилији Симоновић, ученици ОШ „Владислав Рибникар“ и за треће место Филипу Драгељевићу, ученику ОШ „НХ Синиша Николајевић“. Додељена је и специјална награда жирија, Мини Мицић, ученици ОШ „Владислав Рибникар“, као и награда Бранкици Дракулић Дрезгић, наставници српског језика и књижевности из ОШ „НХ Синиша Николајевић“, због посебног ангажовања приликом припреме радова својих ученика.
Градска општина Врачар је организовала ово литерарно такмичење за ученике од 5. до 8. разреда врачарских основних школа.
Конкурс је расписан 28. новембра и трајао је до 20. децембра 2017. године на теме: „Kaко могу да променим свет“, „Да смо сви исти…“ „Имам право да…“, са циљем да ученици опишу како посматрају свет у коме живе, да ли се поштују људска права и слободе, да ли се остварују једнакост и правда у друштву, која права имају деца, итд. Ученици су могли своје радови написати у стиховима или прози. Током трајања конкурса укупно је пристигло 50 радова.