Организација „Music Art Project“ (МАП) у сарадњи са, Градском општином Врачар и УНИЦЕФ-ом у Србији организовала је у суботу 13. априла, у великој сали Општине Врачар, целодневни бесплатан мастер клас са интернационалном Ел Система експерткињом Франсис Гаљарди из Венецуеле. Овом приликом, она је држала обуку за музичке педагоге који желе да унапреде своја методолошка знања и прилагоде их раду са децом из осетљивих друштвених група.
На почетку овог догађаја, присутне је поздравио Михаило Групковић председник скупштине Општине Врачар, следећим речима: ,,На велико задовољство свих партнера, наставак сарадње Music Art Project-а и Општине Врачар кроз тромесечни пројекат „Врачар у ритму света“ подразумева укључење у овакве специјализоване обуке педагога из основних школа са територије Врачара, како би се они упознали са Ел Система методологијом учења, коју је УНЕСКО прогласио најуспешнијом социјално-инклузивном методологијом икада спровођеном у свету. Примарна циљна група овог пројекта су деца са територије Општине Врачар која су у систему музичког и основног образовања, као и деца на маргинама друштва будући да она теже остварују право на образовање и развој, а на њих се Ел система методологија нарочито односи.“
Пројекат „Врачар у ритму света“ ће након специјалних обука за наставнике пружити врачарским школарцима могућност да учествују у интераткивним музичким радионицама по Ел Система методологији, а потом и на музичком кампу, који ће почетком маја окупити око 150 деце из свих крајева Србије која ће се представити на завршном концерту поводом Дана Европе 9. маја у Комбанк дворани. Након концерта „Музика наде“ у оквиру Дана Европе, врачарци ће имати прилике да чују ове малишане на поп-уп наступима на до сада недовољно искоришћеним уличним концертним просторима широм Врачара с’ циљем приближавања музике широј публици и заједници.
Удружење музичке уметности „Music Art Project“ организовало је фебруара месеца први мастер клас у склопу пројекта “Музика за друштвене промене”, који се реализује у сарадњи са УНИЦЕФ-ом у Србији, Министарством просвете, науке и технолошког развоја и другим партнерима. Пројекат је део шире иницијативе чији је циљ креирање модела за укључивање деце, која су ван система образовања или се образују у сегрегисаним окружењима, у редовно образовање и усмерен је на подршку социјалној инклузији и развијању вршњачке подршке.