„Један од приоритета општине Врачар је улагање у образовање деце. Оваква врста додатног неформалног образовања је неопходна и веома важна, јер и на тај начин помажемо деци да науче да поштују друге, негују и чувају своја пријатељства, а све у циљу смањења насиља међу децом. Захвљујем се спонзорима што су подржали пројекат, а учешће Скандинавског кутка у пројекту значајно је јер су деци пренете вредности и култура скандинавских земаља, као и значај поштовања различитости и толеранције“, изјавила је председница општине др Тијана Благојевић на завршној радионици пилот пројекта „ Ја не вређам“.
Председница општине Врачар др Тијана Благојевић уручила је дипломе учесницима и учесницама радионица, а пријатељи пројекта поделили су поклоне –банка Сосијете Женерал књиге, СРОЦ „Врачар“ бесплатне пропуснице за базен, Музеј Николе Тесле бесплатне посете и Библиотека града Београда бесплатне чланске карате за библиотеку „Петар Кочић“. Сви цртежи и поруке на тему толераниције, чаробних речи, лепог понашања, ненасилне комуникације, изложени су холу општине.
Јелена Пантић , водитељка радионица, представила је резултате и запажања у раду са децом. „Учешћем у пилот пројекту „Ја не вређам“, деца су добила дивну прилику да оснаже своје социјалне и емоционалне вештине. Ми одрасли смо ту да својим примером покажемо деци колико је значајно да уважавамо једни друге, водимо рачуна о туђим осећањима и поштујемо различитост. Заједно са децом радили смо на јачању психолошког имунитета и ојачавали друштвену свест, развијали вештине интеракције и емпатију. Кроз различите радионице, посете позоришту и библиотеци, деца су на интерактиван начин разговарала о толеранцији и другарству. Ентузијазам деце и родитеља и посећеност радионица је добар показатељ да разговарати са децом има смисла и значаја и надам се да ће овај пројекат заживети и постати традиоционалан“ ,поручила је Јелена Пантић.
Након доделе диплома и захвалница, Нордијски хор Скандинавског кутка, уз гитару је са децом певао песме северно-европских земаља.
Деца су попунила упитнике и издвојени су поједини одговори и коментари који говоре да су деца усвојила поруке радионица-важност толераније, поштовања и прихватања различитости и лепог понашања и недискриминације:
„Научила сам из радионица да треба поштовати друге људе.“
„Учешће у радионицама ми је помогло у дружењу.“
„Помогло ми је да научим да будем толерантан.“
„Помогло ми је у томе да будем боља другарица и помажем пријатељима.“
„Научио сам да не треба псовати, вређати , већ поштовати.“
„Помогло ми је у понашању.“
„Научио сам да не вређам, да се примерено понашам и да будем толерантан.“
„Помогло ми је у томе да схватим да сва деца имају иста права и разумем колико је важно бити добар пријатељ.“
„Научила сам да нисмо сви исти и да треба да поштујемо једни друге.“
„Научио сам да не решавам тучом и помогло ми је да се не бијем.“